2010. augusztus 23., hétfő

Közlemény

Sziasztok:D
Sajnálom, hogy ennyit kések ezzel a fejivel csak volt egy kis problémám és nem tudtam írni sajna,de holnap vagyis ma hozom a kövi részt:D
És mivel ennyit késtem extra hosszúra írom meg csak nektek:)
Viszont van egy rossz hírem. Kinek jó, kinek rossz.
Sajnos szerdától szombatig gólya táborban vagyok így nem tudok hozni új fejit. De ha szombaton hazaérek és nem vagyok hulla akkor még este hozok frisst, de ha kipurcantamXD akkor sajna csak másnap tudok hozni.
Remélem nem haragudtok nagyon rám. Tudom mondtam, hogy a másik blogra is írok, de oda annyira nem volt kedvem és időm se. De mivel most jó kedvem van oda is megpróbálok majd feltenni egyet a tábor előtt és nem fogom tábor  utána ennyire elhanyagolni. Azt nem tudom garantálni,hogy oda mindenképpen teszek, mivel csak ma tudtam meg, hogy mégis mehetek gt-be -amitől én teljesen bepörögtenXD-rengeteg dolgom van még addig és nem tudom biztosítani, hogy olyan sokat tudok gép előtt lenni.
Na szóval ma valamikor jön a friss Emily életéről és talán Lana mindennapjairól is.
Köszönöm a megértéseteket és, hogy olvassátok a blogomat.:)))

Milliópusziiii

Lana

1 megjegyzés:

  1. Szia.
    =(=(=( nem lesz friss...=(=(=(
    Annak viszont örülök h most extra fejit kapunk:D de annak h utána egy kis ideig nem=(
    nekem most hétfőtől-szerdáig lenne gólya tábor csak nem mentem én hülye... de azért te érezd jól magad!!!:D
    Pusszantás
    Noni

    VálaszTörlés