2010. augusztus 18., szerda

4. fejezet - Az első sulis nap

Sziasztok:D Már itt is van a következő fejezet. Ez az egyik kedvenc része, ezért mindenkinek nagy szeretettel ajánlom:P Nagyon sajnálom ha hiba van benne, de 5 órát aludtam összesen és totál hulla vagyok, de a ti kedvetekért feltettem, hogy legyen min izgulnotok. A hibákat, majd holnap kijavítom.
Mivel Noéminek(AnnaLynne) ígértem egy részt szülinapja alkalmából, én ezt ajánlom neki és remélem, hogy örül, hogy ezt a kapta:D
Mindenkinek jó olvasást kívánok és a komikat most se feledjétek:D
Puszi: Lana


1 hét múlva

Épp egy helyes kocka hasú fiú közeledett felém, amikor az ismerős pittyegés zökkentett ki fantasztikus álmomból. Lenyomtam az ébresztőmet és lassan kinyitottam a szemem.A fény erősen villant meg tükrömön, ami vakító fényt lövellt pupilláimra. Még jó párat pislogtam, mire megszoktam a fényt. Kikászálódtam a hatalmas francia ágyamból. Belenéztem a nagy tükörbe, ami annyit jelentett, hogy az egyik falam csak tükör volt.Megijedtem a látványtól, mert kócos voltam, az arcom piros, szemeim alatt karikák.  Gyorsan berohantam a fürdőbe és beálltam a zuhany alá. A jéghideg vízben pár pillanat alatt felébredtem. Kiszálltam és magamra kaptam egy törölközőt. Az oldalamon megcsomóztam, nemhogy leessen rólam. Fogat mostam, kivasaltam a hajam és magamra dobtam egy laza sminket. Azért valahogy mégis csak nézzek ki első napon. Visszasétáltam a szobámba és kinyitottam a gardróbomat.( Már első nap, mikor ide érkeztem mindenemet kipakoltam. )
Valami tisztes göncöt kerestem, mikor hirtelen kivágódott az ajtó és Dan lépett be rajta.De inkább lefagyott, minthogy ment is volna bárhova. Tetőtől talpig elvörösödtem, de ezzel nem csak én voltam így. Dan szemei végig mértek aztán ijedt fejjel megszólalt.

- Bocsánat. Annyira sajnálom.- mentegetőzött, de ez most nem sokat használt nálam.

- Tanulj meg kopogni!!!!- üvöltöttem rá és felkaptam a földről a párnámat- amit az éjjel dobhattam le- és egy határozott mozdulattal hozzávágtam, amitől megkapta a kezdő lökést és kiesett az ajtón. Azonnal bevágtam a hatalmas fehér ajtómat és közben Dant hallgattam.

- Csak tanácsot akartam adni az első napra és sok sikert kívánni.- mondta sajnálkozó hangon.- Én...annyira sajnálom.- nem válaszoltam. Nekidőltem háttal az ajtónak és lecsúsztam a földre. Még mindig tűz vörös volt  az arcom. Dan látott egy szál törölközőben. Úr isten!!! Dan látott egy szál törölközőben!!! Sikítoztak a gondolataim. Elkapott a vágy, hogy halljam mit gondol Dan. Igaz, hogy megígértem, hogy nem hallgatózok, hogy ha újra hallom a gondolatait, de nem bírtam ki és a szükség is azt kívánta. Kérlek, csak most az egyszer. Muszáj hallanom mit gondol. Kérlek Csak egy szót, csak egyetlen szót. Kérlek.- könyörögtem magamban.

"- Úr isten mit hittem én barom, hogy csak így berontok?!... de ... Emily .. olyan gyönyörű és olyan fantasztikus alakja van. Ajj Dan verd már ki a fejedből, nem szabad erre gondolnod, még a végén meghallja."- gondolta. Na jó, ez nem egy szó volt tudom,de akkor is.. gyönyörűnek tart.Ettől a gondolattól máris jobb kedvem és egy levakarhatatlan mosoly húzódott végig az ajkaimon. Em, ez lesz az első napod. Szedd már össze magad és térj észhez!!!!- kiabáltam le magam, de csak gondolatban.Nem tudtam már Danre haragudni, ezért felálltam, és kinyitottam az ajtót, hogy bocsánatot kérjek tőle,azért, mert kiabáltam vele, és, mert hozzá vágtam a párnát.Úgy tűnik Dan is az ajtónál ült, mert amikor kinyitottam Dan a két lábam közé esett.

- Daaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!- sikoltottam fel és egyből elugrottam.- Ilyen perverz állatot rég láttam már. Tűnés a szobámból!!!!- mondtam határozott hangon. Ilyen nincs ez is csak velem történhet.

- De....de én csak .....- szegény megszólalni se tudott.

- TŰNÉS!!!!- Dan már el is iszkolt. Hallottam amint nagy trappolással fut le a lépcsőn és bevágja maga után az ajtót. Megint teljesen vörös voltam. Komolyan, ez is csak én lehetek akivel ennyi minden történik már reggel. Ráadásul első nap. Tudom, hogy egyik sem direkt volt, de akkor is. Valami furcsa hangot hallottam meg kintről ezért óvatosan kinéztem.  Dan járkált föl- alá és közben megállás nélkül magát ostorozta.

- Hogy lehettem ilyen barom. Most Emily perverz állatnak tart. Még is, hogy jutott eszembe leülni az ajtaja elé. ÁÁÁÁÁ. Ilyen nincs. Te balfácán. Hülye, hülye, hülye. - teljesen magánkívül átkozódott. Akaratlanul is, de elmosolyodtam. Láttam rajta, hogy nagyon bántja a dolog és hát... olyan édes mikor  magát ostorozza. Visszamentem a gardróbomhoz és kihalásztam pár cuccot. Egy kék cső farmerre esett a választásom, egy hozzáillő zöld toppal. Egy zöld fehérnemű szettet vettem még  ki a szekrényemből és egy fekete magassarkút. Gyorsan felkaptam magamra, majd megragadtam az asztal mellett heverő táskámat és a vállamra vettem. Lementem a konyhába és elvettem egy almát az asztalról, majd a táskámba süllyesztettem. Nagyi a konyhában sürgölődött.

- Jó reggelt!- köszöntem drága mamámnak és egy puszit nyomta arcára.

- Jó reggelt kincsem! Sok sikert az első napodhoz.- mondta és ő is nyomott egy puszit az arcomra.

- Köszi.-mondtam. Dan félve lépett be az ajtón. Odasétáltam hozzá szép nyugodtan és a szemébe néztem.

- Figyelj..-kezdett bele bűnbánó arccal.

- Felejtsük el.-legyintettem rá mosolyogva.

- Köszi.- mondta hálásan és végig mért. Megint elpirultam.- Nagyon csinos vagy!- jegyezte meg.

- Köszönöm.- mosolyogtam és az ajkamba haraptam. Megint megigéztek ellenállhatatlan szemei.

- De..... szerintem nem magassarkúban kéne az erdőben mászkálni.Inkább húzz egy tornacipőt vagy egy balerina cipőt. Abban is ugyanolyan szép leszel.- mondta és elmosolyodott.


- Ha te mondod.- megrántottam a vállam és felmentem átvenni a cipőmet.Ledobtam a magassarkúmat és elővettem egy fekete tornacipőt. Ekkor megláttam a kedvenc rövidnadrágomat és azt gondoltam. Miért is ne? Hisz meleg van. Gyorsan átöltöztem és lesiettem, mert Dan szólt, hogy ha így haladok el fogunk késni.

- Átöltöztél?- kérdezte mosolyogva. Nem , nem öltöztem át. Komolyan, néha nem lehet megérteni a fiúkat.Minek kell olyat is megkérdezni ami nyilván való.

- Aha. Minél kényelmesebb annál jobb.-mondtam mosolyogva és felkaptam a táskám.- Szia nagyi.- elköszöntünk és elindultunk ki.

- Hol van a suli?!- kérdeztem Danhez fordulva.

- Az erdő közepén.- mondta mosolyogva.

- Már meg sem lepődök ezen.- mondtam.


"Kapaszkodj"-szólt rám.

- Jól van, jól van csak menjünk már.-morgolódtam kicsit.

- "Te akartad."-mondta incselkedve.Nekirugaszkodott és elindult.Már kezdem megszokni a farkas lovaglást. Szerencsére a hányingerem elmúlt és nem is szédülök mikor leszállok. 3perc alatt oda is értünk a sulihoz. Dan mondott pár dolgot a suliról útközben. Amikor megérkeztünk és leszálltam Dan hátáról, minden szem rám szegeződött. Pont, mint régen. Ekkor valaki mellém állt. Felnéztem és Láttam, hogy Dan az. Megkönnyebbültem, hogy legalább egy embert ismerek.Egy hálás pillantást küldtem felé, majd megint visszatért a szorongásom. Olyan ideges vagyok. Megint rám tört az a több ezer kérdés ami már az elejétől fogva foglalkoztatott. Dan megfogta a kezem és rám mosolygott. Ezzel jelezte, hogy ideje elindulni.Miközben mentünk az óriási kapu felé rengetegen köszöntek Dannek.

- Látom elég közismert vagy!- mondtam neki.

- Ismerek pár embert.- válaszolta huncut mosolyával.

- Megjött Danyboy.- üvöltötte egy arany hajú, barna szemű gyönyörű lány. Gondolhattam volna, hogy van barátnője. A lány elindult felénk, Dan erre elengedte a kezem és odafutott hozzá. Felemelte a magasba és körbe forgatta, majd végül letette.Olyan boldogok voltak.Nem hiszem el, hogy csakígy játszadozott velem.És miért nem említette, hogy van barátnője?! Ja, hát már tudom. Nem tudnám vele felvenni a versenyt.Legszívesebben elbújtam volna szégyenemben.Olyan szerencsétlen vagyok.

- Hiányoztál picilány - búgta a lány fülébe amikor megölelték egymást. Hánynom kell.

- Te is nekem.- válaszolta. Olyan erős gyűlölet és féltékenység lett úrrá rajtam. Dan "távolléte" lyukat szúrt a bennem. Ott beszélgettek vidáman, engem meg itt majd megöl a magány. Egyszer csak egy fiú állt elém. Még azt se tudtam nézni kicsoda vagy micsoda, mert azonnal lecsapott az ajkaimra. A világ kezdett forogni velem és minden kezdett elsötétülni. A testem kezdte felmondani a szolgálatot, egyedül csak egy hangot hallottam meg.Danét.

- Michael NEEEEE!!!!- ordította. És akkor azok a puha ajkak elhagyták a számat és minden elsötétült.

12 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik tökre jó hogy farkason utazik,meg a reggele elég mozgalmas lett...XD de nagyon király siess a kövivel.....

    PUSZI:Gréti

    VálaszTörlés
  2. Jujj ezt imádtam!!!:DD
    Tök fajin volt Dan ahogy ostromozta magát, amiért benyitott és leült az ajtó elé...ááá úgy megnéztem volna....:DD
    Ki lehet ez a Michael és mit tett Emmel??? Nagyon kíváncsi vagyok!!!
    Vajon az a csaj tényleg Dan barátnője vagy csak barátok...lekem van egy tippem h mi neki és h ki lehet de lehet h tévedek...
    Várom a kövit és kérlek Siess!!!

    Amúgy AnnaLynne-nek Boldog Születésnapot!!!:DD

    Puszi
    Noni

    VálaszTörlés
  3. Azt úgy értettem h ki lehet ez a Michael, hogy ő most vámpír...vagy mi???
    Na mindegy majd úgy is kiderül...:)
    Hellóka:)

    VálaszTörlés
  4. Neee
    komolyan? ez a Michael megcsókoltta? áááá :( de neki az a képessége hogyha megcsókoll valakit annak kiszívja az életét a csók álltal :O
    de neeeeee most miért csinálod ezt velünk???
    remélem hogy nem lesz semmi baja vagyis ajánlom :D mert ha mégis baja lesz akkor nagy bajban leszel :D lécci valahogy gyógyisd meg :) és van egy sejtésem hogy ki ez a lány akit megölelt :D:D
    jajj de nagyon siess a kövivel mert kiváncsi vagyok rá hogy mi lesz velük :P
    és csak azért kapsz most puszit mert tettél fejezetet :D és nagyon jóó volt :D
    sok puszi
    Niki

    VálaszTörlés
  5. Tényleg ez a Michael csókkal szívja ki az életet egy emberben????...:O Jaaa tényleg asszem olvastam vmi ilyesmit...:$ XD
    Na most már befogom...xD
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. először is :DD imádtam (L)
    nagyon klassz volt bár nem emlékszem, hogy én írtam volna bármit is ebbe a fejezetbe x'DD
    namind1
    azt még értem h mike megcsókolja em-et és ezzel kiszívja belőle az életet,de MIÉRT?!?! MiÉrT?????

    noni-nak köszönöm a köszöntést! :D (LL)

    siess a következővel mert megöl a kíváncsiság!

    imádlaaaaak. pusz(LLLLLL)

    köszönöm az ajándékot! :D(LL)

    IMÁDLLLAAAAAKKK!!!!!

    VálaszTörlés
  7. sziasztok:)
    Látom már megy a nagy találgatás, hogy mi lesz a köviben. Egy biztos Emily nem fog meghalni, mert akkor vége lenne a sztorinek és én még nem nagyon szeretném befejezniXDNgyon szépen köszönöm a komikat Grétike, Noni, Niki és AnnaLynne.
    Noni, nem kell befognodXD engem nem zavar:D
    A kövi részben fog kiderülni, hogy Ki az a titokzatos lány, de sztem már páran ki is találták a fejükben. A kövi részek nagyon izgalmasak lesznek és tele lesz majd érzelemmel amiért lehet, hogy egy kicsit majd megfogtok utálni, de nyugi minden rendbe fog jönni. Emilyvel történik majd valami, sőt sajnos több dolog is, de ezt nem részletezem, de az biztos h nem lesz kellemes:/
    Szerintem a kövi részt szombaton vagy vasárnap hozom, mert fel kell tennem a másik blogomra is egy új részt.
    Köszi a komikat és nem sokára új feji.

    Sok- sok puszii:)

    Lana

    VálaszTörlés
  8. Sziaa. (:
    Jajj imádtam! :D
    Abban még sztem nincs semmi, hogy törölközőben meglátja, dehogy pont a két lába közé essen.. xDD Az már keményebb dió. :P
    Szerintem akivel Dan ölelkezett, az az egyik családtag vagy barát lehet. De sztem a tesója Courtney. (:
    Uhh, Michaelnek nem kellett volna kiszívnia az életét.. -,- :D Dan meg figyelhetne rá jobban! :D Na puszii. LL

    VálaszTörlés
  9. Okés akkor nem fogom be!XD
    Nincs mit AnnaLynne!:DD
    Ó biztos nem fogjuk utálni...legalábbis én nem:DD szeretem az ilyeneket!;)
    Na megyek
    Szia
    Puszi
    Noni

    VálaszTörlés
  10. Am nem tudom miért de a te blogod kihozza belőlem azt az ént aki nem is én vok..vagyis h csak dumálok, dumálok, dumálok és nem bírom befogni...XD Pedig egyáltalán nem vok ilyen...
    Na mostmár tényleg megyek mert mindjárt megyek el. 20.-a van és nálunk ma utcabál lesz és megbeszéltük néhány baráttal h talizunk mivel úgyis ritkán látjuk egymást. ne de minek is mesélek én itt magamról...!?XD
    na csáóóXD

    VálaszTörlés
  11. szia Noni:D én most jöttem haza a tüzijátékrólXD igazából 2 percet láttam belőle, mert a barátaimmal voltam, akiket én is régen láttam:D
    A Deák téren voltunk ahol techno zenét nyomtak. én nem nagyon csípem, de most tök jó volt. Jó volt látni a barátaimat. Elég durva estén vagyok túlXDD enyhén szólva kómás vagyok pedig én egy kortyot sem ittamXD nem úgy, mint mások. Na mind1 Én se tudom minek emsélek magamrólXDDD
    holnap hozom a kövit.
    Puszii

    VálaszTörlés
  12. Az jó lesz ha már hozod mert már nagyon várom/várjuk!:DD
    Én olyan 3/4 11kor jöttem haza...csomagtartóban utaztam a BFF-mel(:DD), nagyon durva volt...XD És táncoltam...már ha lehet azt táncnak nevezni...pedig nem szeretek táncolni....de hát ráncigáltak...XD
    Na ennyi elég is....tartogatom a duma gépemet a kövi fejihez is....XD
    xoxo
    Noni

    VálaszTörlés