2010. augusztus 13., péntek

2. fejezet - Tudnivalók tisztázása

Sziasztok! Mivel ma péntek 13.-a van  kötelezőnek éreztem, hogy feltegyem a 2. rész:P Ma egy nagyon különleges nap van.Tiszta vámpíros nap ráadásként pont ma lesz  a vámpír naplók amitől még fel is vagyok pörögveXD Na mind1 a lényeg az, hogy meghoztam az új fejit várom a komikat. Mindenkinek jó olvasást kívánok és misztikus napot:P
Milliópuszi

Lana
                                               Tudnivalók Tisztázása


- Na ezt nem hittem volna...- mondta szomorúan.
- Mit?
- Hogy elfelejted a gyerekkori legjobb barátodat.- mondta és besietett a házba. 


*******************************************
 Ezen sokat agyaltam amíg beértem. Ő lenne az a fiú?!Az nem lehet. Beértem a nappaliba és Dannel találtam szemben magam. Az arca...tényleg ő az. Gondolkodás nélkül a nyakába ugrottam.

- Jaj Dan annyira sajnálom, hogy nem ismertelek fel, de hát olyan sokat változtál. El se tudom mondani mennyire örülök, hogy látlak....Hiányoztál.- mondtam mellkasába temetve az arcom. Beszívtam édes illatát és szorosan megöleltem. Ő is így tett, a fejét a hajamba temettem és a fülembe súgta amit mondani akart.

- Hidd el én jobban sajnálom, hogy nem ismertelek fel. Én is örülök, hogy itt vagy....te is Hiányoztál nekem.- mondta lágy hangján és megpuszilta az arcom. Egy csöppet elvörösödtem, de rámosolyogtam. Az Újra egymásra találásunkat nagyi szakította félbe.

- Gyertek gyerekek, öljetek le. Valamit meg kéne beszélnünk.- mondta boldog arccal. Nagyi fejébe simán beleláttam, tudtam mit akar. Dannel leültünk a kanapéra és vártuk a szónoki beszédet.

- A suliról szeretnék veletek beszélni.- kezdett bele.-  Mint tudjátok a jövőhéten kezdődik az iskola. Dan neked nem lesz új amit mondok, de neked kicsim igen. - mondta és felém fordult - Ez az iskola teljesen más, mint a többi.Ide különleges gyerekek járnak.- mondta és atom törte a fejét, hogy - hogy adja tudtomra, hogy a sulimba vámpírok, farkasok, boszorkák és egyéb különleges lények járnak.

- Nyugi nagyi, nem kell erőlködnöd,hogy elmond, már tudom.- mondta és a fejemre mutattam. - Tök jó lesz végre hozzám hasonló emberekkel lenni- mondta boldogan.

- Hát persze már el is felejtettem.- mondta szemlesütve az én édes nagymamám.

- Csak nem??? - hökkent meg Dan - Neked is van valamilyen képességed?- kérdezte.

- Na ne mond, hogy elfelejtetted?- nézett rá szigorúan nagyi.

- Hát.. izé.. ha Emet megkérdezed ő se emlékszik már így rám. - mondta és rám nézett.- Nem emlékezhetek mindenre.

- Mi a francról beszéltek, mert teljesen le vagyok maradva.- mondtam és kérdően néztem mindkettőjükre.

- A képességeitekről.- mondta nagyi.

- Dannek is van képessége?!- néztem rá csodálkozva, ő is ugyanezt tette.

- Hát persze, hiszen kiskorodban rajta lovagoltál.- mondta nagyi nevetve. Egy percnyi néma csend lepte el a nappalit.

- Mi van?!?!- kérdeztük Dannel egyszerre.

- Szerintem először tisztázzuk, hogy ki mi vagy mi a képessége.- ajánlotta fel nagyi. Mi csak bólogattunk.

- Majd én kezdem.- kezdett bele Dan.- Em, én farkas vagyok. - mondta. Így már érthető ez a lovaglásXD - Nem is inkább úgy mondom, hogy én egy farkas és egy félig vámpír, félig ember fia vagyok. Vagyis van bennem farkas vér amitől áttudok alakulni, van bennem vámpír vér amitől erős vagyok, de képességem nincs és van bennem ember vér.- mondta. Wow ez kicsit sok volt egyszerre,de megértettem.Na akkor itt az ideje leleplezni engem.

- Értem. Ez tök jó.- mondtam. Dan sóhajtott egy nagyot. Úgy tűnik félt, hogy máshogy reagálok. - Na most én jövök.Dan.. én telepata vagyok. Hallom és néha látom mások gondolatait.- mondtam. Dan szemei kikerekedtek és valami olyat dörmögött" nekem annyi".

- Na most, hogy mindent tudtok én megyek is. Be kell néznem Nellihez. ( nem fontos személy). Dan ugye a gondjaidra bízhatom Emilyt?- kérdezte.

-Persze, menj csak.- mondta .

- Rendben, és köszönöm. Sziasztok gyerekek.- köszönt el tőlünk.

- Szia.- köszöntünk utána. Dannel kettesben maradtunk otthon. Éreztem, hogy a levegő vibrál.Nagyon fáradt voltam, ezért megkértem Dant, hogy egy kicsit had pihenjek. Elnyújtóztam a kanapén, szegény Dan majdnem le is estt, de megfogta a lábaimat és az ölébe tette, majd ezt mondta:

- Pihenj csak, én itt maradok.


*************************************

Remélem tetszett. Most direkt nem hoztam hosszú fejit, mert ez egy ajándék féle a mai nap alkalmából. Remélem nem haragszotok.:( Várom a komikat.

Puszi

8 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁ!!! Látom te direkt kínzolXD Minél hamarabb még egy fejit lécci!! Am. szupii lett!
    puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    igen csakis téged kínozlakXD
    megpróbálom csak ahhoz kell komi:/
    ezt is csak péntek 13.-a miatt hoztam.
    De hozom ígérem.
    Köszi, hogy írtál:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Hellóka!:)
    Te tényleg kínzol minket!!!xD
    Nagyon tetszett ez a fejezet így legalább most már minden tiszta...:D
    Nagyon várom a kövit!
    Puszi
    Noni

    VálaszTörlés
  4. Szia:)
    Hamarosan hozom a kövit:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Akkor itt is véleményeznék:
    Ez a történeted már sokkal összeszedettebb, érthetőbb. Abból amit a másik oldaladon írtam, néhány dolog erre is vonatkozik, de ez már tényleg sokkal jobb! Várom a folytatást!

    Devil

    VálaszTörlés
  6. Szia:)
    Nagyon szépen köszönöm a hosszú véleményedet. A másikra is írtad, de itt is hálás vagyok.
    Sok mindent segítettél megértetni velem:)
    Hamarosan hozom a kövi részt:D

    VálaszTörlés
  7. klassz feji. várom a folytatást és külön kérem a hosszú fejit mivel most volt a szülinapom! csak NEKEM!!! :DD

    imádlak&&pusz

    VálaszTörlés
  8. Szia hugi!!!!
    Rendben a kövi hosszú lesz ígérem.
    Puszii és én is imádlak

    VálaszTörlés